18/4 - inspirerad mor&dotter!

Jag och mamma blev himla inspirerade när vi var på IKEA idag. Vi såg massor av grejer som vi bara mååååste ha. (Pappa blir förstås tokig på oss, men den smällen tar vi.) Både jag och mamma känner för en förändring här i hemmet, och vi har nyligen målat om och möblerat om i v-rummet. Så idag har vi lyckats övertala pappa om att köpa en skitsnygg förvaringsserie att ha i v-rummet, plus byta det slitna jävla golvet som finns.
Och på tal om golv, ni kan gärna kalla mig tråkig och lill-gammal men inredning är något som intresserar mig otroligt, så jag ska antagligen också få lägga nytt golv i mitt rum som 18års present! :) Så nu har ni en glad Johanna som sitter och skriver. Och jag blir ännu gladare av att tänka på att det bara är 18 dagar kvar tills jag fyller 18 år! :)
bild på mitt rum som det ser ut idag.
(förutom att den vita byrån till höger är flyttad)
erkänn att detta golv kommer sitta fint i rummet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0