18/4 - söndag

Gårdagens kväll var supermysig! Jag, Louise, Frida och Linnéa möttes uppe på centrum för att köpa lite smått&gott till kvällen. Det blev morötter och dip, glass med bär och riven choklad, och så hade Nea med sig bullar som hennes mormor hade bakat - så himla goda!
Sedan gick vi hem till Louise och satt i hennes vardagsrum och snackade en himla massa. Tack tjejer för en bra kväll!
Idag är det söndag. Min morgon började med att jag vaknade vid fyra av att det regnade nå fruktansvärt mycket. Lät som om hela himlen höll på att ramla ner. Efter det kunde jag inte riktigt somna om ordentligt, men tillslut så. Vaknade vid nio av att mina grannar över mig skrek och sprang. Härligt, härligt... Resten av dagen har bestått av IKEA med mor min, sen åkte vi förbi min farbror en sväng, och nu är vi hemma.
Jag ska nog försöka masa mig upp och gå en sväng tror jag. Ni vet, beach10 väntar ju runt hörnet. ;)
Jag och två av mina favorittjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0