19/4 - måndag

Sådärja, har precis fått i mig lite mat. Min dag har bestått av dubbeltimma svenska, social omsorg och omvårdnad då vi även hade ett kort litet prov om provtagningar och blod. Det gick bra :)
Resterande tid av dagen ska väl gå åt till att städa rummet, plugga och så har jag ett par jeans jag behöver sy upp. Jag har under en längre tid hatat jeans, och då menar jag hatat. Anledning till detta hat är för att alla mina jeans har blivit försmå, och det är inte kul att inse. ;) Men så för någon vecka sen tog jag på mig ett par jeans som jag senast provade för 4-5 månader kanske, som då inte passade men gör det nu! Hur glad tror ni inte att jag är?! Så provade jag ytterligare ett par som legat och skräpat i garderoben, och det är dessa jag behöver sy upp. Nog om jeans.. Nu ska jag på med mina fula, men åh så sköna, foppatofflor och fram med dammtrasan och dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0