21/4 - onsdag

Klockan är halv åtta och jag har precis kommit ur duschen. Det var himla skönt med en riktigt varm dusch i detta äckliga regnväder. Idag har det hänt rätt mycket, började med 3 timmar social omsorg, skittråkigt.
Sedan lunch, grekiska lammbiffar med klyftpotatis&tzatsiki - herregud, vad gott det var! Efter det, beep-test på idrotten - det sög. Sedan människan socialt&kulturellt, fick tillbaka ett prov och en uppsats. MVG på provet, VG på uppsatsen. Känner mig nöjd.
Sedan åkte jag iväg på arbetsmiljögrupp-möte. Det var okej, man fick kladkakemuffins. MUMS.
Min syster har åkt på ett jäkla ryggskott, hon var hos doktorn idag och fick citodon och voltaren + sjukskrivning i två veckor. Tänker på dig älsklingssyster!

Kommentarer
Postat av: emelie

tack syster :) Nu är jag lite halvdrogad, sitter och väntar på att Emil ska komma, mår så illa av citiodonen att jag inte vågar sova ensam. <3

2010-04-21 @ 21:07:12
URL: http://emelisch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra att han tar hand om dig! Förstår att det är läskigt, starka läkemedel är inte att leka med. <3

2010-04-21 @ 21:30:47
URL: http://westinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0