23/4 - freeeedag!

Äntligen fredag! Herregud så skönt! Min skoldag har vart helt okej, först dubbeltimma matte b, sedan prov om media i samhäll, sist men inte minst svenska då vi skrev klart vårat CV. :) Det känns bra att ha det klart, mitt personliga brev är också klart, måste bara ha en vuxen som skummar igenom det och ser
vad som behövs ändra på.  Men nu när jag fyller 18 ska jag söka en himla massa jobb, eller iaf på ett antal olika äldreboenden. :) Jag fortsätter kvällen med lugn, ska laga middag till mig själv sen ska jag träffa Louise och kanske Linnéa. Imorgon ska jag och Louise upp någorlunda tidigt och ge oss iväg för att sola. Efter det ska jag till jobbet, jobbar som vanligt 13.30-16.30. Imorgonkväll kanske det blir filmkväll eller något med min kära syster. Vi får se vad som händer.
jag hatar att jag fortfarande kan ditt schema.
du jobbar på lördag, jag jobbar på lördag.
då brukade vi alltid ses efter och laga mat tillsammans.
men det är inte längre så. och det får jag acceptera. även om det må vara svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0