24/4 - lördag

Jag är precis hemkommen från jobbet, har en pizza i ugnen och en kall cola bredvid mig. Jag känner mig helt nöjd.
Det var kul att få åka och jobba idag, jag tycker så mycket om mina gamlingar! Idag tittade vi först på film, det blev "Grease" och sedan spelade vi spel.
Nu ska jag snart stoppa i mig pizzan och sedan blir det Louise hela kvällen. Det har blivit mycket lugna och mysiga helger nu på senaste, dels för att vi bor i en håla där inget händer, men också för att det har kännts skön och ta det lugnt. Men det blir det ändring på när jag fyller år. "Vi ska festa alla dagar, hela livet ut!" - var det inte så vi sa igår, Louise? ;) Haha, skämt åsido, men det ska bli kul att få komma ut och träffa lite nytt folk.
capricciosa är vad som står på menyn ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0