26/4 - måndag

Hej och hå. Har precis dragit ett varv med dammsugarn, och det behövdes kan jag säga! Men nu är allt frid och fröjd igen, inga små dammråttor i hörnen.
Min dag har varit bra, vi var bla. på studiebesök med klassen på psykkliniken på Löwet. Vi träffade en som jobbade inom rättspsykiatrin (alltså med människor som begått ett brott enligt lag och dömts till vård istället för fängelse) och hon berättade massa intressant. Men jag ska fortfarande välja "sjukvård" som inriktning i trean istället för "psykiatri". Tror att just jag kommer ha bättre nytta av sjukvården i min framtid. :)
Jag och mina kära vän Louise gick en promenad också, men det blåste så jäkligt så det blev en lite kortare promenad. Nu ska jag plugga till mitt matteprov som jag har imorgon.
Och justja, en sak till - 10 DAGAR KVAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0