28/4 - fortfarande träningsvärk!

Idag hade jag prov i social omsorg som skulle vara avgörande för mitt betyg i kursen - och vem fick alla rätt på provet och har nu sitt mvg?! :D haha, är så himla nöjd. För ämnet är verkligen inget favoritämne så jag har inte satsat 100% i det.
Mellan kl 15-16 idag var jag på sk. "vipkväll" på Arlandagymnasiet. Vi var några tjejer ur ettan&tvåan och var där och välkomnade de kommande ettorna som börjar i höst. Och jag måste bara säga, shit vad bra jag är på att lära ut hur man tar venprovtagning i den konstgjorda armen! Plus att det var gratis godis, nötter och läsk, Vem tackar nej liksom?
Jag och mor min springer runt som tokar här i lägenheten, vi har båda två varsina skor som behövs gå in, så det är vad vi håller på med. :D jag ska ju ha mina nästa fredag, så jag måste ju hinna gå in dem!
8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0