29/4

Fuck you, jag hatar dig och jag förtjänar inte att bli sviken på ett sådant sätt. Feg är det rätta ordet för dig! Ett fegt, omoget jävla äckel! Hur kunde jag vara så naiv och tro på dig? Det är klart du var som alla andra. Det finns inte sådana som jag trodde att du var. Hur kunde jag undgå att se att detta skulle ske? Hur kunde jag låta mig själv sväva iväg i en helt annat värld, varför var jag inte på min vakt? Jag säger absolut inte att det är mitt fel, för det är det inte! Jag gav dig ALL MIN FUCKING JÄVLA UPPMÄRKSAMHET! Och det dög inte. Men vet du vad? Du kommer aldrig hitta någon som kan ge dig 110% uppmärksamhet. Jag gav dig 100%, det mesta en människa kan ge, och det dög inte. Synd om dig, haha! Du kommer aldrig hitta nån som älskar dig som jag gjorde, du kommer aldrig hitta någon som är så bra som jag är! Du förtjänar inte ens tjejers blickar. Ingen vill se på en sån som dig. Och jag tycker så synd om den dåliga, fula tjejen du till slut kommer hitta. Hon vet inte vad hon ger sig in på! Stackars, stackars flicka. Hon kommer i början bli lurad, precis som jag blev - av ditt snack, av dina värderingar, ditt sätt att tänka på, ditt (som jag trodde var rent och fint) hjärta! Sen kommer hon bli sviken, precis som jag blev. En gång svikare, alltid en svikare. Fuck you, jag får kväljningar av att tänka på dig och ditt sätt att bete sig på. D-U  Ä-R  Ä-C-K-L-I-G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0