30/4 - fredag

Yeey, äntligen fredag! :D och inte vilken fredag som helst - valboooorg ju! Men först ska jag till skolan, få tillbaka mitt matteprov (ÅNGEST!) sen samhäll, lunch, svenska. Sen bussen hem, hoppa in i duschen, fixa mig, bestämma kläder inför ikväll. Sen ska ju jag&Louise försöka oss på att baka kladdkaksmuffins(?) Vi får se hur det blir med det. Men det skulle vara himla gott.
Jag är faktiskt ganska glad, för igår hittade yttrligare ett par jeans som jag kommer i! Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag har gått ner 6cm runt midjan på de senaste månaderna. Eller mest de senaste veckorna skulle jag tro, efter allt som har hänt. Men oroa er inte, jag har inte slutat ätit och svälter inte mig själv! :D Jag är fortfarande samma gamla godistokiga Johanna.
Nej, nu måste jag packa ner matteböckerna och miniräknaren. Vi hörs senare!
hihi, bilden har inget med texten att göra. jag tycker bara Louise är snygging.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0