30/4 - slut på kvällen

Det blev en trevlig valborg. :) Jag och Louise (eller mest jag, eftersom jag är i stort behov av kontroll) bakade kladdkakemuffins, mmm så goda! Frida var förbi en sväng också, mycket trevligt. Men hon var tvungen att fara iväg på en middag efter en stund. Linnéa kom förbi runt sex, då blev det picknick på min balkong aka min balle. Och herregud vad mycket grejer vi hade, alldeles för mycket - kycklingsallad, köttbullar, bröd, kladdkakemuffins, godis, kex och ost är bara några exempel. Vi åt inte ens upp hälften! Så jag skicka med lite godis och kakor till både Louise och Linnéa. Nu väntar sängen, det tar på en att gå nere på tivolit och se på fulla små ungdomar. Vi höres!
Louise har en fetisch att förstöra bilder med grimarser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0