10/8

Min körlektion gick bra imorse. Fick först kritik för mina högerplaceringar och för att jag alltid glömmer titta i döda vinkeln, men i slutet av lektionen fick jag bara beröm för dessa två saker. Var också ute och körde på mindre landsväg i Odensala också. Det var lite smått läskigt med alla skymda kurvor, och jag måste tänka på att lyfta blicken och titta vart vägen tar vägen. Jag lägger fokus på vägen precis framför mig, och det ska man inte göra.
Sen kom pappas chef och Krippe förbi och hämtade upp min moppe som vägrade starta igår efter min lektion. Så jag lämnade den nere vid skolan över natten. Så nu står den på pappas jobb och ska få bli meckad med.
Frida kom hit en stund också, det var mysigt att träffa henne en gång innan resan. Annars har jag knarkat halstabletter och Ipren idag, packat ner alla kläder/skor och sådant. Det enda som är kvar att packa är saker som jag inte kan packa ner förrän imorgon - typ tandborsten, ansiktstvätten, sminket etc.
IMORGON ÅKER VI! :D Kan inte riktigt fatta det än. Herregud så skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0