19/8

Måste berätta en grej som hände på resan. Vi gick till en restaurang där jag och L hängde mycket förra året. Där träffade ägarna till restaurangen som kände igen oss från förra året. En av ägarna, Toni, gav mig ett seriöst erbjudande om giftermål. Jag sa nej, och att jag skulle hem tidigt imorgonbitti (han frågade sista kvällen) Han gav alla möjliga förslag på hur vi skulle hinna gifta oss. Ett av dem var att innan bussen kom som skulle skjutsa mig, N&L till flygplatsen skulle Toni hämta upp mig på hotellet, så skulle vi åka och skriva på papprena och gifta oss, sen skulle han skjutsa tillbaka mig till hotellet i god tid så att jag hann med bussen..
Erbjudandet var ganska lockande (hade vart ännu mer lockande om Toni var snygg) Jag skulle få en fet ring, bli försörjd och slippa jobba och få leva som en drottning i Turkiet. På sommaren skulle vi bo i Turkiet, på vintern i Sverige. Han skulle ta hand om våra barn som vi skulle döpa efter Louise och Nanna... Jag kanske ska säga ja nästa år?
Bröllop nästa år..? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket kap;)! Erbjöd han kameler till din familj också?:P

2010-08-19 @ 15:04:12
Postat av: Beelz

NOO :'<

2010-08-19 @ 16:30:13
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0