19/8

Ja, då är jag som sagt hemma igen efter en himmelsk vecka i Turkiet. Längtar redan tills vi åker nästa gång!
Men nu är det dags att återgå till livet här hemma i Sverige. Har redan en körlektion idag kl. 15.30, och en imorgonbitti. På lördag ska jag, mamma, Emelie och Louise iväg till stan och fotografera oss. Det blir spännande.. Och på måndag börjar skolan igen. Har lite blandade känslor inför det. Ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner och tider i vardagen, men samtidigt så är skolan aldrig kul. Men det ska bli skönt att slippa åka till Rosersberg varje morgon, slippa alla tågförseningar på vintern, slippa gå 2 km om inte bussen går. Och att bara ha 10 minuters gångavstånd till skolan är inte helt fel. Dessutom är det sista året nu!
Nästa fredag ska jag ju tatuera mig också! Hjäääälp. Men det kommer bli så snyggt och jag kommer (förhoppningsvis..) bli sjukt nöjd med den.
Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu, och detta är vad som kommer hända den närmaste veckan.
Fick ett önskemål om bilder från resan.
Här är bara en bråkdel av alla som finns på FB.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0