19/9

Gud vilken bra dag det har vart idag. Speciellt under min körlektion och efter den. Körde i rondeller idag. Det gick ganska bra, måste fortfarande komma ihåg den där förbannade döda vinkeln(!) och att byta fil i tid. Ska köra lite rondell imorgon också och se så att de sitter. Sedan ska jag få parkera lite också.
Men efter lektionen idag pratade jag och A lite. Jag får inte boka enkellektioner längre. Har bokat två dubbellektioner och då ska jag ut på bl.a. motorväg. Har också bokat omkörning och halkan! Är livrädd verkligen! Jag hatar att köra fort, det är skitläskigt ju! Men det ska nog gå bra. Så som det ser ut (beror mycket på mig också, hur jag sköter pluggandet med teorin) så har jag körkort i okt/nov. Garanterat innan jul sa han iallafall.. Så jag hoppas verkligen på det! Skulle sitta så sjukt fint med ett körkort som julklapp! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

omkörning? inte uppkörning???

2010-08-19 @ 19:37:07
Postat av: Johanna

Nej, omkörning. Man är borta i 4 timmar en dag och tränar på att köra om. :)

2010-08-19 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0