20/8

Vilken mysig fredagskväll jag har haft! Mötte upp Louise och så tog vi en promenad ner till Märsta station. Där mötte vi Linnéa och Nanna. Vi gick och satte oss ute på en pizzeria och åt varsin pizza och snackade massa skit. Det var verkligen supermysigt. :) Men man märker att hösten börjar närma sig, för det var inte supervarmt att sitta ute.. Usch, jag ser inte fram emot hösten och vintern. Eller jo, okej. Liiiiiite bara. Tänk när man får ta fram dunjackan, halsduken, vantarna och mössan! Det är väl mysigt kanske.. Ja, fast nej, ingen höst än tack.
Imorgon ska jag jag, syster, mamma och Louise iväg på äventyr. Vi ska in till stan och bli sminkade och fotade. Det ska bli lite småkul faktiskt. Får se om vi köper några av bilderna, isåfall får ni se dem imorgon.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0