22/8

Jahaja, då var mitt sista sommarlov slut då. Imorgon börjar skolan igen. Sista året. Det ska bli skönt att få lite ordning på rutiner och tider igen, men sommarlov är alltid skönast. Men jag har hört att sista året alltid går fort, så vi får väl hoppas på det.
I veckan som kommer händer två, eller tre, roliga saker! Den första är på onsdag då min älskade Linnéa, eller Snuttan som jag kallar henne, fyller 18 år! Och det betyder att det är middag hos henne på fredag och på kvällen blir det krogen! Första gången för henne och första gången som jag ska på krogen inne i stan. Sista, men absolut inte minsta, grejen som händer är att JAG TATUERAR MIG PÅ FREDAG! Herregud vad läskigt. Men nu tar vi en dag i taget, så det är långt kvar till fredag.
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på Dirty dancing.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0