23/8

Skoldagen var kort, och precis som alla skoldagar är med OP08. Vi elever sitter och snackar med allt och alla, samtidigt som lärarna försöker få någon slags ordning och ge information och ditt och datt. Vi hade väl en "lektion" på typ 1 1/2 timme, sen fick vi sluta. Då stod jag och tre kompisar kvar vid våra klassrum i hopp om att få se de nya OP-ettorna, men de kom aldrig till klassrummen. :/ Så vi får väl se dem imorgon och fnissa lite åt dem, för då ska vi på utflykt till Steningebadet och leka lite lekar. På onsdag börjar ordinarie schema.
Efter middagen idag åkte jag, mamma och pappa till Jysk för att kolla på en ny soffa. Den vi var intresserad av skulle dock inte finnas där förrän på torsdag. Efter det körde vi hem mamma, sen hoppade jag fram och satte mig bakom ratten. På med "Övningskör"-skylten, sen bar det iväg mot Eurostop för att tanka. Jag hade tur som fick tanka men att pappa betalade, hihi. Sedan körde jag till Knivsta för att hälsa på farbror Joakim. Så idag körde jag på motorväg för första gången - och det var verkligen skitkul! Har vart nervös inför det med tanke på att man måste köra så fort, men nu äääälskar jag att köra fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0