26/8

Jag hade en lektion idag, som var 4 timmar lång, med en ny lärare, som bara pratar, pratar, PRATAR! Fyfan vilken jobbig lektion det var, jag höll seriöst på och dö! (Okej, kanske inte dö men.. Det var jobbigt!)
Ämnet verkar intressant, sjukvård, men ska jag behöva lyssna på henne 4 timmar varje torsdag så vet jag inte vart jag tar vägen. Och inte nog med det, vi får lunch 12.40 på torsdagar.. Herregud.
Senare ikväll ska jag följa med en killkompis på ett SSU-möte. Med tanke på att det är val och så snart, och jag känner mig rätt säker på "vilken sida" jag står på. Så jag ska följa med på ett typ "möte" och se vad de har och säga så att jag kan känna mig ytterligare lite säker innan jag röstar. Plus att det inte finns någon annan som vill prata politik med mig (Okej, nu låter jag himla insatt och intresserad av politik. Så är inte fallet. Jag tycker det är kul att diskutera och sen tycker jag att det är viktigt att vi får ett bra parti i regeringen, med tanke på att de ska styra Sverige) Förresten, sa jag att de bjuder på gratis mat på mötet..? ;)
Bilder på mitt nyligen färgade hår. :)

Kommentarer
Postat av: Loooooooooouise

vad är det jag ser?! vi brukar ju prata politik! sen att jag inte är så insatt är en annan sak. men kommer du inte ihåg när datorn gav oss vuxenpoäng?

2010-08-26 @ 19:57:43
Postat av: Johanna

JO, JAG KOMMMER IHÅG HJÄRTAT!

Du är den enda som vill prata politik med mig! <3

... och min förra samhällslärare..

2010-08-26 @ 21:16:34
Postat av: JENNY

tusen tack du otroligt vackra skapelse! :))

2010-08-26 @ 21:33:49
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0