29/8

Hej på er!
Igår jobbade jag på första gången sen typ juni. Var på uselt humör när jag vaknade och hade ingen lust alls att åka och jobba. Men när jag väl var där och fick krama om mina gamlingar så kunde jag inte vara annat än glad!
På kvällen lagade och åt jag och Louise middag tillsammans. Vi hyrde även en film, "Skottår" hette den, och köpte godis. Det kunde inte ha blivit en skönare lördagskväll.
Imorse bestämde jag och min syster oss för att åka och shoppa. Jag behövde verkligen ett par nya jeans, så vi for till Stinsen. Vi gick till Gina Tricot eftersom jag skulle titta på jeans där. Hittade två par jeans, som kostade 199 kr styck! Helt sjukt billigt, och de var inte ens på rea! Så fick två par jeans för under 400 kr, det tycker jag är ett ganska väldigt bra köp! Vi åkte även en sväng till IKEA, där jag hittade på en vit pläd och en flätad korg som jag velat ha. Nu blir det tortellini med ostsås, och sen kanske en film på det?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0