30/8

Jag har faktiskt lyckats en hel dag utan godis eller andra sötsaker. Det var ganska svårt när en klasskamrat erbjöd mig en näve godis, och att vi har tre olika kakburkar hemma i skafferiet gjorde det inte heller lättare. Men jag tackade nej till godiset, och stängde skafferidörren när jag såg kakorna. Det är duktigt för att vara jag, jag faller alltid för godis och andra onyttigheter. Men inte idag inte.
Jag har däremot inte vart på någon promenad.. Jag vet att man inte ska skylla ifrån sig på något, men huvudvärk och ösregn är faktiskt två okej anledningar till att inte behöva promenera. Imorgon är en ny dag, med förhoppningsvis lite finare väder.
Nu har jag tänd lite ljus och ska snart titta på Fångarna på fortet. Ha en trevlig kväll!
En av de bättre sakerna med hösten är när man får tända alla mysiga ljus!



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker vi ska mysa o ha en ljuskväll!:)))<3

2010-08-30 @ 22:55:56
Postat av: Edvinsigrun

Excellent site!

2011-02-09 @ 10:23:30
URL: http://edvinsigrun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0