30/8 - början på någonting nytt.

Godmorgon!
Idag ska jag börja med något som jag redan har försökt med 100000 gånger.
Jag ska försöka bli snäppet nyttigare och hälsosammare. Jag menar, alla vet vi vad våra kroppar mår bra av och vad de inte mår bra av. Så varför "straffa" sin kropp med onyttigheter och lata stunder på soffan framför tv'n? Jag är iallafall sån som sitter i sängen med datorn i knät och tittar ut genom fönstret och tänker - "Det är helt okej väder ute.. Man kanske ska ta sig en liten promenad.. Eller näe, jag vet inte vart mina skor är och vilka mjukisar ska jag ta på mig? Det lät alldeles för jobbigt.." Så sitter jag kvar där framför datorn istället för att ta mig ur sängen och leta upp ett par skor, slänga på sig ett par mjukisar och ta en promenad. För när man väl är ute så är det ju superskönt att promenera och få en stund att rensa tankarna och få lite frisk luft. Men det ska jag, iallafall försöka, ändra på från och med idag! Önska mig lycka till!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till! Jag håller på och försöker med samma! Vi kanske kan mötas halva vägen till Sigtuna/Märsta nån gång;)<3

2010-08-30 @ 09:03:45
Postat av: Johanna

Lycka till du med! :)

Ja, det kanske vi kan. Blir en jäkla promenad du :D

2010-08-30 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0