3/8

Jag hade världens mysigaste kväll igår med mina tjejer Louise&Frida. F sov över och åkte hem för ett tag sen. Nu sitter jag här framför datorn, har precis gjort lite varma koppen-soppa och väntar på att jag ska åka iväg till min körlektion. Körde igår också, och det gick bra. Har lite problem med nedväxlingar innan tvära svängar, men övning ger färdighet. Idag ska jag få backa, så vi får väl se hur det går.
Jag tror också att jag ska ta och unna mig lite skräpmat idag också. Är så fruktansvärt sugen på en inbakad calzone. MUMS! En sån måste jag bara ha efter min lektion!
Imorgon har jag en hel del att göra. Det börjar med en klipptid kl. 09.00. Ska bara klippa några cm och fräscha till det nu innan jag åker till Turkiet och innan skolan börjar. Sen ska jag vidare till Märsta centrum och köpa schampo&balsam till resan, och lite annat smått och gott. Efter det ska jag väl försöka mig på att boka en tatueringstid. Eller iallafall gå in och prata och se vad de har tänkt ta för den och sådär. Vad jag ska tatuera tänker jag däremot inte avslöja förrän den sitter där den ska. ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fida

unda va du fick ditt sug ft calzon ifån....;):D puss på dig min bästast

2010-08-03 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0