4/8

Inte många, knappt jag själv, förstår hur en människa jag inte känner kan betyda så mycket. Allt jag har att gå på är dina vackra ord, dina meningar och dina alldeles för bra budskap. Jag kan inte sätta ord på vad det är som du gör som är så speciellt, du är bara så jävla klockren. Som du har hjälpt både mig och mina kära. Du kan få mig så glad, och så ledsen. Du kan med bara några få strofer få mig att känna mig förstådd och inte ensam. Kan man älska någon man inte känner, så älskar jag dig, Lars Winnerbäck.
Jag hoppas det ser ut som att jag vet
fast jag har faktiskt ingen aning
och du viker mina knän!

Kommentarer
Postat av: nån som int känn dig!;)

vm ä du?



jag älska dig:P



2010-08-05 @ 00:21:36
Postat av: Beelz

O dom lyssnade på en fest från källaren

Alla miljarder som kom till djävulen

Ja, där fanns plats för många fler

Så jag sa till John Blund, ta med mig ner



Så välkommen hit min vän, välkommen hit till djävulen

Alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens coolaste paradis!



2010-08-05 @ 10:58:39
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0