4/8

Herregud, vad har jag gett mig in på?! Var och klippte mig idag, blev himla nöjd måste jag säga. Älskar frisörer som verkligen lyssnar på hur man vill ha det. Men grejen är den, efter att jag vart och klippt mig åkte jag och Louise och bokade en tatueringstid till mig! Jag är redan jättenervös, och tiden är inte förrän om typ tre veckor.. Fatta hur nervös jag kommer vara precis innan jag ska åka dit! Men fan så snyggt det kommer vara, och vad nöjd jag kommer vara när den sitter där den ska. :)
Nu ska jag strax bege mig ner till min körlektion och få backa lite. Så se upp om du ska ut den närmaste timmen och vara nära bilvägar här runt i Märsta. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0