5/8

Sådärja, då har vi vart på Arlanda och växlat pengarna. Just nu håller jag på och får i mig lite soppa så att jag inte dör på min sista körlektion för denna vecka. Vi får se vad jag och A hittar på idag, om vi fortsätter backa eller gör nåt annat kul. Det känns faktiskt jättebra att jag får köra mest med A, för det "klickar" liksom med honom. Har ju provat på x antal lärare, men med honom är det alltid roligast att köra. Och vem man kör med är ju otroligt viktigt tycker jag. Så jag känner mig helnöjd efter mina körlektioner tillsammans med honom. :)
Både konserten och resan närmar sig med stormsteg! 2 dagar till Lasse, 6 dagar till Turkiet. Det om något känns apbra! Jag är så lycklig!
Och ja, jag känner mig ganska rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0