5/8

Dagens planer är att åka upp till Arlanda vid ett och växla pengar. Nu börjar det kännas lite smått att vi ska åka, men det känns fortfarande overkligt. Det är väl när man börjar packa och så som det känns på riktigt.
Efter Arlanda har jag en sista körlektion för den här veckan. Sen ska jag hem och göra mig en sallad. Jag har ätit sallad hela veckan och faktiskt lyckats gå ner 1.3 kg, känns bra såhär inför resan när man i stort sett bor i sin bikini. ;) Så idag får det bli en god kycklingsallad, och jag ska steka kycklingen i massa vitlök. MUUUMS!
Men nu ska jag nog ge mig ut på en liten promenad. Det är ju trots allt sol idag, så den måste man ju ta vara på!
Puss!
Snart, snart, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0