8/8

Herreguuuud, vilken bra kväll jag hade igår! Det är otroligt hur han kan få en att stå där med världens leende på läpparna, samtidigt som man blir tårögd av att lyssna på hans röst och hans sånger. Det enda dåliga med kvällen var (faktiskt inte regnet, vi hade snygga regnponchos på oss, så det gjorde inget) att min syster hade lurat på mig att ha ballerina. För vi pratade i telefonen innan konserten och jag frågade vad hon skulle ha på sig. Hon svarade bl.a. ballerina. Okej, tänkte jag, då tar jag också det. Big mistake. Konserten var ju i en park. Och en park plus en jävla massa regn betyder en hel del gegga och lera på marken. Så där gick jag i den kletigaste leran med mina ballerina. Det var extra mysigt när jag fick lera in i skorna.... Men innan konsterten började kom jag på en smart idé. Jag satte plastpåsar på fötterna. N ser på en av bilderna nedan. :) Fast då var det egentligen redan försent.. Hade redan massa klet i skorna och på fötterna. Men vadfan gjorde det? Jag skulle ju få se Lasse!
Innan konserten åt vi middag på en indisk liten restaurang. Vi var 10 personer, och såklart hade det blivit en felbokning. De hade bokat 3 personer kl 15. Vi skulle vara 10 pers kl 17. Men, det fixade sig. Vi hade jättetrevligt.
Så sammanfattningvis skulle jag vilja säga att det var en av de bästa kvällarna på länge. Jag förstår att jag har gått och längtat ihjäl mig till den här kvällen!

Kommentarer
Postat av: Fida

älska all plast!!:D

2010-08-08 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0