9/8

Hej på er! Hur har er dag varit?
Min har vart sådär, har varken blivit bättre eller sämre. Har iallafall köpt halstabletter så nu ska nog min hals bli glad. Huvudvärken däremot gick över ganska snabbt. Tacka vet jag Ipren!
Min körskollärare ringde mig vid 15.10 och frågade om jag kunde köra tidigare än 17.10, och visst kunde jag det. Så 15.30 satt jag i bilen med A bredvid mig. Vi körde mycket bland trafikljus och tänkte på vilka bilar man skulle ha extra koll på och vilka som kunde bli "farliga". Jag fick också visa mina backningsskills. Backade både runt ett hörn och gjorde en saxvändning. Det gick super! :) Både jag och A tyckte att jag klarar det galant. Längtar tills jag har mitt körkort!
Ikväll blir det sängen tidigt för min del. Ska ju köra kl 07.00 imorgon, och då vill man ju vara utvilad och inte komma försent. Efter min lektion ska jag hem och packa och förbereda för resan. Senare imorgonkväll kommer N över och sover här! :)
Puss på er!
Min sjukt sköna säng. I den svarta ramen på väggen
hänger min autograf jag fick av Lars Winnerbäck
när vi mötte honom på djuraffären i Kista för drygt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0