9/8

Jag skulle egentligen ha träffat Frida idag, men redan igårkväll när jag gick och la mig hade jag huvudvärk och krasslig hals. Vaknade upp imorse och mådde likadant. Fast nu med lock för öronen också. Så idag blir det att ligga hemma och vila, för jag tänker inte bli sjuk. Det är ju bara 2 dagar kvar till Turkiet! :D Så om jag får säga vad jag tror, så är det bara lite resfeber.
Så dagens planer är att ligga i sängen och dricka hett te, och fortsätta packa. Klockan 17.10 har jag min näst sista körlektion innan Turkiet. Har en på tisdag klockan 07.00 också. Härligt att gå upp så tidigt... Men det kan vara bra att gå upp tidigt, för då kommer jag somna gott på kvällen och inte ligga och vara förväntansfull inför resan. Vi ska ju ändå gå upp runt 04.00-04.30 på onsdag. Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och mysa ner mig i sängen en stund.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0