Äntligen fredag!

Alltså aj. Kom precis hem från mitt gympass med en idrottslärare, som ställde upp att vara som en personlig tränare till mig och en tjejkompis. Och jag säger bara en sak: Jag kommer inte komma upp ur sängen imorgon. Jag har typ redan träningsvärk och när jag gick i trappor på vägen hem vek sig knäna helt seriöst. Är du nöjd nu Krippe? Nu har jag vart på gymmet och körde ett riktigt bra pass.
-
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Sen ska jag småstäda och så fram tills Louise slutar. Då ska vi gå och handla, och sen blir det taco/idol/myskväll!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Jag kan tänka mig att vara nöjd om jag får komma över sen och stretcha ut den där träningsvärken ur dina lår och boobs (nej, jag bryr mig inte om du faktiskt har träningsvärk i dina boobs, jag kjamar dom ändå! :3)

2010-12-03 @ 20:33:53
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0