Brist på rubrik

Förkylningen känns faktiskt aningen bättre idag, kanske var för att jag fick sova ut imorse.. Börjar klockan tolv idag och har då prov i naturkunskap. Men det kommer nog gå bra, känner mig ganska säker i det som kommer komma på provet.
-
Jag vill verkligen gymma idag. Dels för att få bort träningsvärken, men också för att de nya övningarna vi fått är så sjukt sköna. Det är verkligen roligt att gå till gymmet nu. Får se om jag kan övertala Linnéa att följa med ikväll. Och då hoppas jag verkligen att den snygga ryggen är där. Mm, det skulle sitta fint..
-
Annars måste jag plugga sjukvård ikväll. Har muntligt förhör imorgon, men det ska nog gå bra det med. Har man tur så märker hon inte att man tjuvkikar i papprena man har framför sig.

Kommentarer
Postat av: Beelz

1. Om övningarna är "sköna" så är dom förmodligen inte så effektiva..

2. Jag kan ge dig ett muntligt förhör.. wink...

2010-12-08 @ 13:57:21
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Beelz

sv: ai see. Also: "vad får dig att tro att jag vill se nakna tjejer", sen ser man bilden... Here's hoping! :)

2010-12-08 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0