Då var det december igen

Vad tiden går, det är redan första december idag.. 31 dagar kvar av det här året. Ska bli skönt med ett nytt år. 2010 har inte riktigt vart mitt år då mycket har hänt. Men 2011 kommer bli ett riktigt bra år, det känner jag på mig. Jag har mycket att se fram emot, för det kommande året har mycket roligt att erbjuda.
-
Nu ska jag snart ut i kylan (fucking -15 grader ute idag!) och gå i skolan till typ fyra. Efter skolan ska jag ringa min syster och höra hur det är med henne. Hon fick åka in till akuten igårkväll, och har fått en läkartid idag. Om de inte kan komma på vad som är fel, så ska hon få åka tillbaka till akuten så ska de börja om igen. Så henne kommer jag ha i tankarna hela dagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0