Da'n före doppareda'n

Första dagen på introduktionen gick bra, verkar vara ett mysigt och fräscht ställe jag har hamnat på. Var lite jobbigt eftersom det är stort, och ALLA avdelningar ser precis likadana ut. Jag tappade bort mig och hade ingen aning om vart jag var, förrän det började ljusna ute och jag kunde orientera mig genom att titta ut genom fönstrena och se vart i byggnaden jag befann mig.
-
När jag kom hem åt jag middag med mamma och pappa, sen började vi med julstöket. Pappa fixade julmaten, mamma rotade runt i kartongerna med julsaker och pyntade med tomtar och andra juliga saker, och jag klädde självklart granen! Som ni vet är jag ju lite utav en perfektionist, så mamma och pappa fick hålla sig borta från granen i år så att det blev på mitt sätt, hihi.
-
Efter det gick jag över till Louise en stund. Vi myste i soffan och spelade lite bingo Vi var fan nära på att vinna en resa till grand canaria, och 25000 kronor! Men såklart så fattades det en liten ruta varje gång.. Vi bytte även en av julklapparna vi har köpt till varandra, som vi får öppna imorgonbitti.
-
Nu ska jag snart tvätta bort sminket och byta om till pyjamas (ja, pyjamas är ett måste när det vankas julafton) och sen ska jag kika lite på tv, så jag somnar gott. Men det tror jag att jag gör ändå, en dag som denna. Var ju uppe 05.20 imorse, och det börjar kännas i ögonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0