I love the way you lie

Bestämde mig för att börja skriva, och skriva klart ett arbete som skulle ha vart inne i måndags. Och vips, två timmar senare är det klart och inskickat till läraren. När jag väl har bestämt mig för något så kan jag verkligen göra vad jag vill.
-
Har även hört från min syster. Det visade sig vara svullna lymfkörtlar i magen, ingenting annat. Så ett dygn på Danderyds och två citadon senare blev hon hemskickad. Nu skulle hon avvakta och se om det blev värre. Skönt iaf att det inte var nåt allvarligt..
-
Jag känner mig så dålig. Har inte vart och tränat nånting den här veckan. Och de få situps jag gör innan jag går och lägger mig kan man knappast räkna. Men jag har faktiskt bokat in ett träningspass nu på fredag med en kompis och en idrottslärare. Det ska jag gå på, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Gymma, motherfucker!

2010-12-01 @ 20:06:55
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0