I'll miss you

Bjuder på ett leende idag, för det är precis vad jag har på mig nu. Har haft en riktigt bra helg med ett skönt träningspass, en mysig shoppingdag i stan med bästa vän och massvis med mys!
-
Idag var jag chef på jobbet igen. Det gick helt okej. Lite virrigt med avdelningar och dess tider att fika på. Men det fixade sig. Så nu har jag slängt i mig lite tacos och sitter nöjt i sängen med datorn i knät och tv'n på. Snart åker även godispåsen fram.
-
Imorgon är jag ledig. Planerna för måndagen är att gå iväg och klippa mig. Jag vet att jag har sagt att jag inte skulle klippa mig innan studenten, men jag måste verkligen klippa någon centimeter och fräscha till det lite. Men jag ska (eller frisören ska) klippa så lite om möjligt på längden.
Senare på dagen ska jag gå och träna med Linnéa. Det kommer bli mycket roligare att träna nu när vår lärare hjälpte oss med övningar. Och hon gav oss mest övningar med fria vikter och pilatesbollarna, och det är mycket roligare än alla dessa maskiner som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0