Julstök

Hej och hå, vad jag har hunnit med mycket idag.
Det första jag gjorde imorse var ju att fixa ett jobbpass. Efter det rullade jag och pappa köttbullar som ska ätas på julafton. Sedan hjälpte jag mamma med att baka två jullimpor och julgodis i form av chokladfudge. När allt julfixande var klart satt jag mig och pluggade historia inför provet på tisdag. Känner mig rätt duktig faktiskt.
-
Nu har jag vart i duschen och sminkat mig, redo för att åka och jobba om två timmar. Måste bara klä på mig och äta nåt innan. Ska till min praktikavdelning idag. Det ska bli kul, och så får man se om det finns kvar några av de som var där för två år sen. Tråkigt bara att min handledare inte jobbar kvar där, hade vart roligt att få träffa honom faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0