Lagom roligt...

Jag blir så trött. Aldrig ska man få ha en framtidsplan utan att ni kommer invändningar och argument. Kan ni inte bara stötta mig och försöka komma med hjälp och råd? Känns ju lagom kul att ens egna föräldrar skrattar åt en när man berättar om mötet med SYV, när man berättar om hur vi har tänkt, hur vi ska lösa det praktiska, ekonomiska, studierna, lägenheten etc. Det känns jävligt roligt hörrni. Men ni verkar ha glömt hur sjukt jävla envis er yngsta dotter Johanna är.
-
Dagen har vart bra. Gick upp 03.15, tände marschaller på SSHL. Åkte hem och sov tre timmar, gick upp till skolan, åkte ner till vikarieförmedlingen, tillbaka till skolan, upp till gymmet, hem.
Nu ska jag gå till Louise och julbaka och prata om vår framtid i göteborg. Längtar tills vi flyttar härifrån.

Kommentarer
Postat av: Beelz

http://captionsearch.com/pix/thumb/3f7oaq8rb1-t.jpg

2010-12-17 @ 19:08:33
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: L

Vi kommer klara't ändå hjärtepuff <3

2010-12-17 @ 23:32:31
Postat av: syster

jag längtar inte.. men jag stöttar dig <3

2010-12-18 @ 08:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0