Längtar

Vaknade klockan tio imorse, det behövdes verkligen en sovmorgon. Dagens planer ser väl ut som så att jag ska försöka ta mig ut på en promenad. Det känns som det var längesen jag motionerade, det måste ha vart den 22a faktiskt.. Så skulle behöva röra lite på mig efter allt godis jag har ätit de senaste dagarna. Skulle också behöva läsa lite körkortsteori. När klockan börjar närma sig två ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för att gå till jobbet och jobba
16-21. Skönt med ett kort kvällspass faktiskt.
-
Jag måste bara säga att jag verkligen längtar till nyår! Känner på mig att det kommer bli bästa nyåret hittills, och jag välkomnar det nya året med öppna armar. Ser fram emot det så himla mycket, och det är skönt att både jag och Louise har samma sköna inställning till det. Bara två dagar kvar, och fan vad full jag ska vara! ;)

Kommentarer
Postat av: Beelz

GAYASS SAMMA BILDER IGEN!

2010-12-29 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0