Sagoland

Skulle egentligen gått upp 07.45 och gå ner med mina betyg, men... Jag pallade inte, så jag ställde om klockan och gick upp kl nio istället. Får gå ner till vikarieförmedlingen på fredagmorgon istället.
-
Har ätit lussebullar och druckit cola till frukost, känns sådär lagom bra... Måste få i mig någon slags lunch innan skolan också. Kanske köper en macka i cafeterian istället.
Sen har jag naturkunskap och ämneshanledning, och efter det blir det raka vägen till gymmet. Känns som de var en evighet sen jag var där sist.. Usch, måste bli bättre på att ta mig tid att gå och träna.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Jag skulle må så mycket bättre nästa år om jag bara fick dyka ner med ansiktet i den där klyftan EN gång :3

2010-12-15 @ 18:56:56
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad äcklig du är beelz, lägg ner

2010-12-15 @ 23:30:51
Postat av: Beelz

Shut up, Im adorable!

2010-12-16 @ 15:26:58
Postat av: Frida

"å beelz jag vill begrava mitt huvud under din förhud"

Hur pass najs är det att höra varje dag på internet från en kille som vad jag kan anta inte ens är särskilt attraktiv. En snygg kille skulle inte bete sig lika desperat

2010-12-18 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0