Sista skoldagen!

Nu har jag haft min sista skoldag och mitt sista prov för år 2010 och det känns såååå bra! Den här terminen har gått så fort, och nu ska det faktiskt sitta fint med lite ledighet, julafton, nyår, jobbpass och massa mys.
Nu väntar bara julavslutningen imorgon, sen är det lov på riktigt!
-
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och efter det måste jag sätta mig med körkortsteorin. Har inte pluggat speciellt mycket senaste veckan, eftersom jag har vart tvungen att koncentrera mig på att plugga till historiaprovet vi hade idag. Senare ska vi iväg och byta julklappar med några barndomsvänner, och sist men inte minst avslutas kvällen med "Jul med Ernst" tillsammans med mamma i soffan. Jag älskar dessa juletider!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jul med Ernst..?:P really? Tönt!!<3

2010-12-21 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0