Skoltrött

Fan alltså. Jag hatar prestationsångest. Även om jag ligger på topp i ämnet, så har jag alltid ångest inför proven. I det här fallet pratar jag speciellt om historian. Usch. Har prov nästa tisdag, bara sätta sig och börja plugga nu.
-
Haha, någonting måste vara fel på mig. Jag är så sjukt lycklig just nu, älskar allt som har med livet och göra - ändå sitter jag och spelar alla emolåtar jag kan tänka mig. Men de är ju så fina, antar att det är därför jag gillar att lyssna på dem. Nån mer som känner igen sig? Inte? Nehe, bara jag som är konstig...
-
Kvällens planer är som sagt plugga historia, lyssna på emolåtar, gå på vattengympan, få lite trevliga snusksms, sova.

Kommentarer
Postat av: frida

lite uppdatering om all lycka och snusksms tack!:o

2010-12-15 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0