Sleeping in my car, I will undress you

Nu har jag äntligen senaste körkortsboken, häftet med vägmärken och 10 internetprov. Nu är det bara börja kämpa igen, jag ska ha mitt körkort inom snar framtid, det bara är så. ;)
-
Dagen har vart helt okej faktiskt. Fick en och en annan julklapp handlad idag också när jag och pappa var ute på äventyr. Det blev även middag på McDonalds, hihi. Det var gott!
Jag kom nyligen hem från vattengympan. Jag brukar älska torsdagspass, men idag hade vi oturen att cdspelaren gick sönder, så vi fick köra till radion. Och det var inte lika kul och effektivt. Lite tråkigt, men gjorde mitt bästa ändå.
-
Nu ska jag strax föna håret torrt och sedan krypa ner i sängen och bläddra lite i körkortsboken. Imorgon är det äntligen fredag, herregud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0