Snurra min jord igen

Det är helt sjukt vilken jäkla förkylning jag lyckades dra på mig över en natt. Skönt att det inte bröt ut under helgen, men det är inte kul att hosta upp lungorna och behöva snyta sig hela, hela tiden.
-
Idag har jag inte fått speciellt mycket gjort i skolan. Kommer antagligen inte få mer gjort här hemma ikväll. Skulle egentligen träna, men med den här förkylningen och ett prov jag inte pluggat på imorgon så blir det nog att stanna hemma.
-
Måste bara säga också att träningsvärk i rumpan borde inte få kallas för värk. Träningsvärk i rumpan är nästan lika skönt som träningsvärk i skulderbladen, och träningsvärk i skulderbladen är nästan så man njuter. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0