Trött tjej

Fyfan vilken dag. Ska inte vara så elak att ge er några detaljer, men kan säga så mycket som att en tant blev magsjuk idag. Och det var inte vackert. Nu håller jag verkligen tummarna att jag inte blivit smittad!
Så kom ambulansen och hämtade en annan tant som var tvungen att åka in pga sin rossliga andning och sitt medvetande. Jag fick äran av sjuksköterskan, att sätta tanten i hjärtläge. Tur att man är vaken på sjukvården och kunde impa med att man visste vad det var.
-
Resten av kvällen ska jag göra i-n-g-e-n-t-i-n-g. Jag är sjukt trött efter att ha gått upp halv sex två dagar i rad, och är äntligen ledig imorgon, så jag ska bara ta det luuugnt. Det blir nog film varvat med körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0