Synapserna exploderar när jag pratar med dig

Nu är alla julklappar inslagna, och lägenheten är julstädad. Har haft julmusik på högsta volym idag och skuttat runt här hemma och fixat och donat. Många har sagt att de inte alls känner någon julstämning alls, riktigt tråkigt för dem. Som tur är, så är inte jag en av dem! Jag har sjukt mycket julstämning. Nästan så mycket att jag gärna delar med mig till er stackare som inte har någon.
-
Trots att jag har jullov nu, så blir det ingen sovmorgon imorgon. Ska vara på introduktionen kl sju imorgonbitti. Men det ska bli kul att få bekanta sig med ett helt nytt ställe, helt nya arbetskollegor och helt nya gamlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0