Utvilad

Angående inlägget igår, så vill jag bara säga att det också finns de underbara personer som faktiskt stöttar mig i mina framtidsplaner, och det värmer. Tack, tack, tack till er. <3
-
Jag vaknade halv elva imorse, fan vad skönt. Kan inte minnas när jag sov till så länge sist. Men det behövdes, nu känner jag mig utvilad och pigg. Har lite träningsvärk sen gympasset igår, men det är sån där skön träningsvärk och det är ju bra. För ikväll ska vi fira Nanna som fyllde 18 år i onsdags och då blir det till och dansa ikväll!
-
Som jag sa igår så skulle jag och Louise julbaka igårkväll. Sagt och gjort, här är bildbevis:

Kommentarer
Postat av: Beelz

Seriöst, vad e grejen med att tjejer ALLTID gör feta kukar när dom gör pepparkakor??? Killar sitter inte och gör fittor och tuttar iaf... eller killar bakar väl inte så ofta och gör dom det kanske dom också gör kukar..

2010-12-18 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0