Vill bli: RIK!

Var ju iväg till Nanna igår och firade henne eftersom hon fyllt 18. De har precis flyttat ut i skogen, och då menar jag verkligen skogen. Det var helt mörkt, inga lyktstolpar eller något ljus alls, förutom i de få husen som fanns runtom. Men det var ett sjukt fint hus, förstår att de flyttade dit.
Vi skulle ha gått på KC senare på kvällen, men jag och Louise bangade faktiskt på det.. Båda var trötta och slitna, så det kändes mer värt att spara pengarna och gå ut en annan helg då vi var mer sugna. Men jag hade en toppenkväll ändå, med massa skratt och mysig stämning.
-
Idag sov jag inte lika länge som igår, för jag vaknade av ett sms imorse om ett ledigt jobbpass ikväll. Så jag ringde dit och dubbelkollade tiden, så jag ska jobba 16.00-20.45 ikväll. Då missar jag både det inplanerade gymbesöket jag skulle på, och min syster och hennes kille som kommer hit på middag.. Men vad gör man inte för pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0