13/7

Känns som jag är usel på att uppdatera, men jag tror ni klarar er utan detaljer ur mitt liv. De senaste dagarna har jag hängt på nya midgårdsbadet, så nu har man en rätt så snygg bränna. Min syster var med idag, och hennes bränna ser ni på bilden nedan.. Haha, inte så snyggt kanske!
Imorgon skulle jag&L ha åkt till B, men det blev inte som planerat. Så det blir att sola&bada imorgon med. På söndag åker jag till E, och sover där till på måndag. På måndag far vi till mamma&pappa som redan är i stugan, sen är jag där borta i två veckor! Så då kommer det bli urusel uppdatering eftersom vi inte har nåt internet där. Men som jag sa tidigare, jag tror ni klarar er. Sista bilden jag bjuder på är för att visa hur knäppa föräldrar jag har. Ja, ni ser rätt. De har seriöst dragit ut sin sovrums-tv på balkongen och tittade på Allsång på skansen där ute. Ja, herrgud.. Vad ska jag säga?
Emelies fina bränna..
Mamma tittar tv på balkongen..

Kommentarer
Postat av: DIN BÄÄÄÄSTA VÄÄN

HAHAH gulligt ju!

2010-07-13 @ 22:01:02
Postat av: emelie

aj... :(

2010-07-13 @ 22:29:19
URL: http://emelisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0