17/7

Efter min älskade powernap tog jag mig i kragen och städade, tvättade och packade. Känner mig fruktansvärt duktig. :) Så när jag kommer hem efter min minisemester i stugan kommer jag mötas av ett städat rum med en renbäddad säng. Kan det bli bättre än så?
Och jag är så himla bra på att packa, det är helt sjukt. Jag la fram alla kläder jag ville ha med mig på sängen och insåg att jag antingen ville ha med mig för mycket kläder, eller, så var min väska för liten. Men jag fixade det, allt fick plats. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Puss på er.

Såhär såg det ut när jag tagit fram alla kläder.


Såhär ser min väska ut nu. Färdigpackad och klar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Så duktig så!!!:)

2010-07-18 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0